מבוטח/ת יקר/ה
בהמשך לחוזר "צירוף לביטוח – תיקון" (חוזר 2022-1-1) - קבלת מידע ובקשת ביטול של פוליסה מקורית
בענפי הביטוח הכללי (למעט ביטוח חובה וביטוח לבית העסק):
באפשרות חברת ביטוח או סוכן ביטוח המבצעים בשמך את הליך ההתאמה, לקבל כל מידע הנדרש להם
לביצוע התאמה והשוואה בין ההחרגות או ההקלות המגיעות לך, לרבות דף פרטי הביטוח ודו"חות
עבר ביטוחי בשלוש השנים האחרונות.
בכדי לטפל בבקשת מידע באמצעות חברת ביטוח או סוכן ביטוח יש להעביר לכתובת המייל:
CustomerService@shlomo-bit.co.il ובצירוף טופס ייפוי כוח.
במידה והנך מעוניין לפנות אלינו ישירות, ניתן לקבל את המידע ישירות באמצעות כניסה ל"אזור האישי"
או באמצעות "ביטי נציגת השירות הדיגיטלי" או באמצעות שליחת פניה ישירות לחברה לכתובת המייל:
CustomerService@shlomo-bit.co.il .
בקשה לביטול פוליסה
פוליסת הביטוח שברשותכם הינה נכס כלכלי - אנו ממליצים לשמור עליה. הפוליסה מבטיחה לכם רשת ביטחון כלכלית בעת קרות מקרה ביטוח המכוסה על פי הפוליסה. שימו לב כי ביטול פוליסה עלול לחשוף אתכם במקרה ביטוחי ולא תהיו זכאים לתגמולי ביטוח ולכן אנו מציעים כי בטרם תעבירו בקשה לביטול הפוליסה או הכיסוי, תפנו לסוכן הביטוח שלכם
ניתן לבטל את הפוליסה באחת מהדרכים הבאות:
- באמצעות טופס בקשה דיגיטלי
- ניתן למלא את טופס הבקשה לביטול ובמידה ויש צורך גם את הטופס בקשה לביטול פוליסת חובה לשלוח אלינו לכתובת המייל: BitulPolisa@shlomo-bit.co.il או לפקס: 03-5653419
- באמצעות פניה למוקד השירות בטלפון 3739*
- ביטול פוליסת תאונות אישיות- יש להעביר את הטופס בקשה לביטול לכתובת המייל ti@shlomo-bit.co.il או לפקס 03-5653406
בעת פנייתך אלינו, בנוסף לטופס הבקשה לביטול פוליסה, יתכן ותדרשו לצרף מסמכים נוספים, בהתאם לסוג הביטוח, הכיסוי הקיים, סיבת הביטול ומועד הבקשה לביטול.