הסדרי הנגישות בשלמה ביטוח
ש. שלמה חברה לביטוח בע"מ (להלן: "שלמה ביטוח" או "החברה") משקיעה מאמץ ומשאבים על מנת לספק ללקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.
החברה פועלת ומקדמת את נושא הנגישות בליווי עמותת "נגישות ישראל" ועל-פי המוגדר בחקיקת הנגישות ורואה בלקוחות עם מוגבלות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי החברה.
בימים אלו החברה משקיעה משאבים כדי לאפשר נגישות מלאה ומבצעת שינויים במבנים, בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש בחוק.
החברה תמשיך ותפעל לשיפור נגישות השירות אותו היא מעניקה ללקוחותיה.
מטרתו של חלק זה באתר הינו יידוע בדבר הסדרי הנגישות של החברה.
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בחברה נכון ליום 08.11.22
יידוע כלל עובדי החברה - כלל עובדי החברה יודעו אודות חובות החוק תוך דגש על איסור אפליה, מתן שירות שוויוני בסביבה מכילה, ועל הסדרי הנגישות של החברה ללקוחות עם מוגבלות.
מוקדי שירות טלפוני - מוקדי השירות שלנו זמינים ונגישים עבור כלל מבוטחינו, לרבות אנשים עם מוגבלות. המענה הקולי מותאם והינו ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה. כל הדרכים ליצור אתנו קשר ובלחיצה על המשפט הנ"ל יעבור לעמוד כל הדרכים ליצור אתנו קשר:https://www.shlomo-bit.co.il/contact_us_new
מבנה החברה- מבנה החברה ממוקם דרך שלמה שמלצר פינת מרטין גהל 10,קריית אריה פתח-תקוה.
-
חניה נגישה לאדם עם מוגבלות - חניה נגישה לאדם עם מוגבלות תותר לרכב בעל תג נכה. מיקום החניה הינו בחניון החיצוני במשרדי החברה דרך שלמה שמלצר פינת מרטין גהל 10, קריית אריה פתח תקוה .
-
החניה ממוקמת בחלקו האחורי של הבניין (קיימים שלטי הכוונה). לשם גישה למשרדי החברה יש צורך בתיאום מוקדם עם אחד מהגורמים הבאים: המזמין, דלפק הקבלה.
-
חיות שירות - לאדם עם מוגבלות מותרת הכניסה למבנה החברה, מלווה בחיית שירות.
אמצעי עזר לשמיעה - הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה בחברה.
סיוע במילוי טפסים - במקרה הצורך נציגי השירות מספקים סיוע במילוי טפסים.
במידה ולקוח עם מגבלה נדרש להתאמות נוספות או אחרות ניתן לפנות לרכז הנגישות בכתובת המייל: danielk2@shlomo-bit.co.il תוך פירוט הבקשה ואנו נעשה את מירב המאמצים לספק מענה הולם.
מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה גב' דניאל מזרחי בטלפון: 03-7181435 , ו/או בפקס: 03-5653437 ו/או בכתובת המייל: danielk2@shlomo-bit.co.il
העסקה
שלמה ביטוח מקדמת בברכה העסקת עובדים עם מוגבלויות. רשימת המשרות מפורסמת באתר החברה ובלוחות הדרושים.
נגישות אתר האינטרנט
שלמה ביטוח רואה חשיבות רבה ביישום הוראות הדין המקדמות שירות איכותי שוויוני ונגיש לכלל הלקוחות, ולשם כך השקיעה מאמצים ומשאבים רבים בהנגשת אתר האינטרנט של החברה על מנת לאפשר את השימוש באתר גם עבור אנשים עם מוגבלויות.
החברה פועלת בהתאם להנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 - "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA. תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת .Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0.
אתר זה מופעל על ידי תוכנת הנגשה של חברת Positive-Apps ומופעלת באמצעות שרת הנגשה ייעודי.
תאריך העדכון 27/05/2021.